Monday, March 30, 2009

Penyatuan unggul teknologi dan fesyen

LG Electronics (LG), pemimpin teknologi dan reka bentuk komunikasi mudah alih, bersama Prada , jenama fesyen terkemuka dunia, baru-baru ini melancarkan pengganti Prada yang ditunggu-tunggu.

Kali ini, aksesori komunikasi mudah alih memikat yang boleh dipakai Prada Link, diperkenalkan sebagai gandingan sempurna Prada Phone by LG penuh bergaya.

Edisi terkini Prada Phone by LG (LG KF900) menawarkan pelbagai peningkatan teknikal yang memenuhi keperluan komunikasi mudah alih.

Daripada aspek luarannya, telefon bimbit baru ini mengekalkan reka bentuk luar minimum asal yang kini menjadi inspirasi reka bentuk utama bagi telefon bimbit skrin sentuh di seluruh dunia.

Bagaimana pun, peningkatan jelas bagi telefon bimbit ini adalah jam Bluetooth baru, Prada Link (LG LBA-T950).

Dengan badan logam penuh dan bentuk luaran kaca, Prada Link penuh bergaya ini merevolusikan kaedah konvensional komunikasi mudah alih di samping menawarkan kefungsian dan kemudahan kepada trend fesyen.

Antara muka telefon bimbit ini turut dipertingkatkan dengan teknologi UI pancaran aktif terbaru LG dan maklum balas haptik input sentuh, meningkatkan pengalaman bagi penawaran isi kandungan eksklusif telefon ini.

Peningkatan dinamik bagi perisian juga digandingkan dengan serasi oleh sambungan perkakasan yang mesra perniagaan yang merangkumi keupayaan 3G dengan HSDPA sehingga 7.2Mbps dan kamera 5 mega piksel termaju yang menampilkan rakaman video gerak perlahan dan rakaman DivX.

Ciri lain termasuk Wi-Fi, pelayar HTML penuh dan keupayaan panggilan video.

PRADA Phone by LG dan Prada Link kini boleh didapati di kedai peniaga sah LG dan dijual pada harga runcit RM2,999 dan RM1,699 setiap satu.

Bagi mendapatkan maklumat lanjut berkenaan Prada Phone by LG dan Prada Link, sila layari www.pradaphonebylg.com

No comments: