Monday, March 30, 2009

Teknologi audio, inovasi suara

Sama ada anda meletakkan iPod atau iPhone di dalam bilik tidur atau mendengar lagu kegemaran di ruang tamu, Logitech mempunyai tempat meletakkan speaker.

Speaker Logitech Pure-Fi Express Plus bagi iPhone dan iPod mengeluarkan bunyi yang jelas jika anda berada di dalam bilik atau ruang tamu.

Manakala Logitech Pure-Fi Anytime jam loceng bagi iPod atau iPhone adalah teman terbaik semasa bangun pagi.

Kedua-dua speaker sesuai dengan iPhone generasi pertama serta iPhone dengan 3G.

Tempat meletakkan speaker iPod terkini direka untuk disesuaikan dengan keperluan setiap individu sama ada mereka mahu audio yang bagus, kemudahan atau jam loceng dengan ciri inovatif seperti mengesan pergerakan.

Tempat meletakkan speaker iPod atau iPhone pertama, Pure-Fi Express Plus menawarkan akustik omnidirectional.

Ia merupakan inovasi yang sebelum hanya didapati dalam sistem teater rumah yang mahal.

Pure-Fi Express memberikan lebih daripada bunyi yang jelas dan Pure-Fi Express Plus boleh beroperasi menggunakan ulang alik (AC) atau kuasa bateri dan mempunyai pemegang bagi membolehkan ia dibawa ke mana-mana dengan mudah.

Logitech dock terkini juga dilengkapi dengan alat kawalan jauh tanpa wayar.

Dengan jarak sehingga 10 meter, anda boleh menggunakan alat kawalan jauh untuk mengaktifkan sistem anda, hentikan serta menawarkan butang Shuffle dan ulang, hanya beroperasi sambil duduk di kerusi.

Pembesar suara omnidirectional Logitech Pure-Fi Express Plus bagi iPod dan iPhone telah berada di pasaran dengan harga runcit RM359.

Logitech Pure-Fi Anytime premium jam loceng bagi iPod atau iPhone juga telah berada di pasaran dengan harga runcit RM459.

No comments: